cut the playing!

nu är man hemma och väntar på maten, jag slutade ju som sagt halv 12 idag, stannade på skolan och gjorde klart idrottsskador sen for jag till stan där jag träffade Lina och Sandra, satan vad jag har saknat dom flickorna asså!! de är sjukt! har inte träffat dom på evigheter! kändes underbart att träffa dom igen, så gick på stan med dom ett tag sen for dom hem då gick jag på stan själv ett tag tills bussen kom ;P
Sen ikv så ska jag, felicia, kanske sandra, jacob och henrik fara och titta på när U19 har match i myckle de är ingen damlags match utan U19 ;P så jag ska åka med felicia dit för kan ju inte köra min moppe på ett tag nu :( :( menmen de är sånt man får ta liksom ;P
Sen blir det hemfärd och packa grejer för imorrn ska vi spela brännboll med friserna det kan blir kul ;)

See ya!


Saknad<3

Grymt saknad tjejer båda två! snart måste vi göra nå alla tre!<3;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0