Förlåt! igen..

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft annat för mig! skolavslutningskvällen var suverän! grymt kul, förutom att jag vart stoppad av polisen :S fick blåsa och visa körkort men det gick ju bra och slapp betala 500 spänn för att ha kört utan hjälm ;P
Vi var en massa folk, jag, Lina, Sandra, Markus, John, Elias, Linnéa och Fredrik det var grymt kul iaf, vi for till kyrkholmen och träffade en massa folk ;P sen for vi till rovön där var det tomt så vi for tbx till kyrkholmen och sen tbx till rovön igen och satt och grillade, vi for hem kanske vid två ;P
Sen på dagen så var jag med Lina vi for till stan och köpte oss var sin subway macka och satte oss vid älven (bilder kmr sen) på kvällen for jag, Lina, Sandra, Tilda, Sanna, Markus och sen kom Jens, Johannes och Jonas och vi spelade volleyboll, det gick ju jättebra! (host.. elr??) sen for vi till Markus och såg Scooby Doo (stavningen) sen for jag till mormor och sov där :D
Sen idag ska jag ta det lugnt och på kvällen ska jag vara med Felicia, Johanna, Jakob och Henke :D
Här kmr bilder från dagen vid älven! :D

See ya!


Min älsklings lina!


tjockis...


söt hon där >>


..?


<3<3


Finns ingen sötare<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0