Hatar dig!

förlåt för dålig uppdatering! men har haft fullt upp med att försöka fixa min satans mobil!! tappa den i vattnet för ett tag sen, men då funkade den, men sen igår då la SIM-kortet av helt! så nu kan jag inte använda mobilen på ett tag, så om ni vill mig ngt får ni ringa hem till mig elr ngt ;P
Går kvällen var grymt kul började med att jag fick skjuts till Sandra sen cyklade vi till brännan där vi väntade på Frida och Linnéa sen bar det av till Hemmakväll där Lina väntade sen kom också John, Elias och Markus, hyrde en skräckis :( for till ica köpte en massa gott sen bar det av till Markus och vi gjorde en massa grejer där ;P det var helt enkelt en perfekt kväll :D

See ya!


Vart tog de fina vädret vägen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0