I shout for never!

Tjo bre! nu sitter jag på skolan och väntar på att engelskan ska börja, slutar ju halv 12 idag (som varje tisdag) så har bara engelska sen slutar jag! men jag ska stanna kvar på skolan för att göra klart en grej med medicinsk grundkurs, (pluggis?) men det måste göras för att jag ska få ett VG ;)
Men sen ska jag kanske fara och se när dom på brännan spelar i skolfotbollen! det kmr säkert gå bra för dom för dom är grymt bra!
Sen ikv så har vi ju match men jag ska inte spela för Ulf ville spara mina fötter och knän till på torsdag då vi har match i myckle kl 7 Komma och titta?? ;) Men jag och Felicia ska fara och titta på matchen ikv, men eftersom min moppe inte funkar för den har ingen bakbroms längre så ska höra ifall jag kan åka med Felle ;P haha

See ya!


Sofie i sina cool coola glasögon! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0