I'm only gonna break your heart!

Igår kväll skulle jag ju ha tjockar kväll med Felicia, men det blev inte så mke tjockande som förra gången, men tjock kände man sig iaf ;P haha :D Vi for först till folkparken för Felicia hade pratat med Jakob och han sa att dom skulle vara där, men dom var inte där och då märkte ag att jag var tvungen att tanka så då for vi till Shell och tankade sen for vi till ica Maxi och köpte vårat gott ;P och moppen krånglade som vanligt den började låta som en riktigt jävla motorcykel :S men det fixade jag och pappa idag, så nu är den lagad! ;D
Idag blire att spela match mot clemens hoppas vi vinner! man kan alltid hoppas iaf ;P
Sen ikv blire kanske att spela volleyboll med Lina, Sandra, Linnéa, Markus och Elias men det beror på om jag orkar, börjar ju som sagt kl 8 på måndag :S
Det togs tyvärr inga bilder igår så det kmr inte in ngr bilder från kvällen (A)

See ya!


<<Älskar linas gladiator skor! men flätor ;D<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack !! :D Det är en kompis som gjort den (a)

2010-06-13 @ 16:06:18
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0