Skolavslutning!

JAA! nu har jag äntligen gått ut 1:an så grymt skönt med sommarlov! Men ingen bra start :S dåligt väder och match med damlaget på kvällen :( men den sluta ju typ 20 i nio så då ska jag vara med lina och sandra på kvällen så det kmr bli ett bra slut på dagen iaf ;P hoppas bara vi vinner ikv ;P
Igår så försov jag mig (som dom flesta vet) vi skulle börja kl nio, jag försov mig till kl 10:50 ;P hehe, sen skulle vi sluta typ halv 12, så det var inte värt att fara men jag pratade med Johan och han sa att det var lugnt, men ändå! ;P
Men då gick jag och Emelie (hon var ledig) på stan oc vi gick och käkade med mamma, sen gick vi och kikade runt lite och jag köpte ett par gladiator skor!! äntligen! jag har letat efter ett par som passade mig, och det gjorde jag! sen gick jag på stan med Sofie till typ kl 2 sen tog jag tre bussen hem ;P Sen på kvällen for jag och Felicia och tittade på balen men vi såg inte mke så vi for till moröbacke rampen där Jacob och Viktor befann sig ;P sen blev det hemfärd vid typ halv 10 ;P

See ya!


Dem underbara tjejerna blir det att spendera denna kväll med!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0