the new friend is not how you think is but your real friend is a real friend

Nu bär det snart av till skolan, fast det är bara jag och ange som kmr vara där för alla andra gjorde bort matten igår för att Tanja pratade med alla i klassen förutom jag och ange, så dom är lediga men inte vi! då blir an på dåligt humör ´, men det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta ;P
Ikv blire att vara med lina och sandra, vi ska först på dallas och käka sen blir det på bio och se sex and the city 2! hoppas på att den är bra men det är den säkert, sen efter bion kmr emelie och hämtar mig sen bär det av till boviken för vi ska sova där ;) på lördagen ska jag fara och titta på emelies match sen kanske vi ska hem, elr jag ska ehm hur som helst ;P för jag ska vara med Felle och ngr till, så då äre bäst att dom skjutsar hem mig ;P
Men nu ska jag ut till bussen hare bra!

See ya!


sis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0