Vattenballonger!

Nu har jag kommit hem från skolan , som på alla andra skolor så vare vattenkrig från treornas sida, och dom stängde in oss i vårat klassrum och vi vart vattendränkta så är lite blöt just nu, men Ange blev nog blötast , haha för det var som om hon skyddade mig och Emma för hon stod framför oss ;P haha men lite kul vare faktiskt ;P
Sen imorrn ska vi se när treorna spöar lärarna på campus sen ska vi typ på picknick ;P
Ikv äre match här i Medle mot Bureå lite spö dom kom å få!! hoppas jag iaf, men man ska inte ta ut vinsten i förväg för jag tror dom är bra ;P dessutom är det match på världens bästa plan , A-plan här i Medle! tror jag inte har spelat på ngn bättre plan ;P

See ya!


Vårat starka lag!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0