When I grow up I wanna be famous

Nu har jag städat allt som blev nerskräpat i vårat hus från igår ;P känns ganska skönt att ha fått det bortgjort, Felicia, Jakob och Henrik var ju här igår kväll, före Jakob och Henrik kom så hade jag och Felicia tjockat  oss ganska så mke vi köpte var sin litet glass paket, jag köpte pringles, Felicia en popcorn påse åsså en trocadero på det också! lite tjocka vi kände oss alltså! men jag tror jag har aldrig skrattat så mke i hela mitt liv! jag skrattade så jag nästan börja må illa! de va ba så jävla kul igår asså ;P
Sen när Jakob och Henrik kom så såg vi en film som var ganska läskig, tyckte jag iaf ;P men vi såg typ inte hela vi spelade lite GH också, jag kände mig ju kung kan jag ju lova iaf jämfört med Jakob, (ELR??) han är fan sjuk på gitarr ! de är inte ens kul ;P dom for kanske vid typ 1-2 Felicia sov här, vi gick och la oss kanske 5:00 sen steg vi upp typ 12 ;P Hon for vid typ 2 ;P

See ya!


<< den där minen asså ;P Oh my god! ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0