When your heart is under attack!

Igår kvällen var riktigt kul, men mke skratt och sånt, det började med att jag for hem från mormor åt mat med pappsen, såg på gossip girl, for sen till Medleskolan spelade brännboll for sen till Henke och såg på en film tills det vart jävligt varmt i hans rum då for vi ut , gick till medleskolan gick omkring och pratade osv ;P sen blev det hemfärd :D
Sen ikv ska jag vara med Felicia vi ska ha tjockar kväll :D ska äta en massa onyttiga grejer! mums! ;D
Sen på måndag börjar man jobba på medlesfotbollskola ngn mer som ska jobba där?? :D börjar jobba kl 8?? på morgonen?? usch det kmr kännas vill jag lova!! ;P
tog inte så många bilder under kvällen men här kmr ngr iaf ;D

See ya!


söt pajk ;)


De va int jag (A) elr hur Felicia ;)??


Små pojkar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0