har bara ovanligt tråkigt (A)

Vad heter du? Hela namnet?
Julia Maria Gradin :]

Vad gör du just nu?
Skriver i det här tråkiga ;P

Vad ska du göra ikväll?
Ikv ska jag vara med mina älsklingar Lina och sandra :D

Är du singel?
Japp ;D

Om ja på frågan över, skulle du vilja ha en kille?
Haha jaa de ä klart! :]

Om nej vad heter han?
Har ingen så ;)

Har du tråkigt just nu?
Som faan! :( fast snart kmr lina och sandra! ;D

Vad gjorde du igår kväll?
Igår var jag med Jonte ;D



Var det en kille eller en tjej som ringde senast?
Kille :]

Vad står det i ditt 5te sms?
Men kung är det att vi ska hålla i ett eget idrottspass (A)

Vem ringde dig senast?
Jonte :]

Vem ringde du senast?
Alexander :]

Vad har du för bakrundsbild på din mobil?
Jennifer och Palle :]

Vilket språk är din mobil på?
svenska såklart :)

Vad heter din ringsignal?
Aca Mio Andersson feat Lisa ollson (Långt namn (A))

Hur många sms har du i din inkorg?
palla int räkna(a)

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från ?
Jo det måste vi :)
Jo de vore kul =) från ange ;D


Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
Ska se vad jag har ;) från ange ;D

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
orkar inte ränka de heller ;P



Kommentarer
Postat av: asdf

vilken jonte?

2010-04-08 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0