Hemmaa!

Tjoo! nu har jag kommit hem från stan med majsan ( mari) de va riktigt kul faktiskt, jag köpte lite nytt hår vax (mitt är snart slut) och så köpte jag en bikini överdel! den va jättefin tyckte jag iaf ;P
Det är ingen träning ikv så det blir att fara till älsklingen Emil de ska bli mysigt ;P Sen blire att fara hem och packa lite för imorrn far man ju till malå igen :/ men det ska ändå bli ganska kul nu för nu är jennifer och palle där! då blire ännu roligare hoppas ja ;P de brukar det bli iaf ;P haha

Lägger in ngr bilder från malå sen om det blir ngr ;P det vet jag inte än ;P hare bra iaf hooj! ;D

'
Slänger in en fingullig bild på jennifer och palle ;D


Kommentarer
Postat av: L.

Julia är det något som du inte har berättat för mig? ;)

2010-03-09 @ 22:53:05
URL: http://linastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0