I want you to know that I love you<3

Det blev inget omprov för mig! elr det kmr och bli men hon hade inte lämnat nå prov på skolan så nono ska prata med henne imorrn och se till så att jag får göra det på fredags lektionen :D sooft?!

Ikv äre mindre bra :( det blir ingen fotboll för att bolltältet har stängt pågrund av att ngt har gått sönder i taket så ingen fotbill ikv :/ :( :'(
Men innebandy blire! :D då ska vi ha en träningsmatch mot p 95 då smäller det! ;D haha fast dom är mke bättre än oss det vet jag redan! men ändå det är ändå kul att möta dom ;P Hoppas man får göra nå mål kanske (A) hihi<3 höga förväntingar (A) önska mig lycka till! ;D<3


Haha det där kmr vara jag om 100 år :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0