Rubrik!

Idah har det inte varit en jobbig dag alls men den fick en lite jobbig början ;P
Det började med att vi hade sovmorgon till kl 10  (bra) men sen missade jag bussen från mormor så då fick jag gå tbx igen sen skjutsa mormor mig kanal där vi skulle laga mat, sen stod jag och väntade vid ingången men då stod jag vid fel ingång så ange fick komma och hämta mig, men sen lagade vi mat och det gick väl helt okej, sen hade vi ett studiebesök på kanal så vi fick sluta typ 12 idah! lite sooft! sen gick jag på stan med Danne, Boman, Burvall, Gurra, Arvid och Emma så de va å kul men sen var jag så dum så jag följde med Emma, Boman och Danne till sjukhuset där dom skulle ha studiebesök så då fick jag gå tbx till bussstationen och åka med tre bussen hem, men de funka ändå ;P
nu känner jag att det bara blev en massa text så jag avrundar här hare bra Hooj! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0