rubrik!

Tjoo! nu har jag just skrivit klart en berättelse som vi skulle skriva klart över sportlovet!! :O hur dum får man vara?! men jag har då hunnit skriva klart den iaf och det känns jävulskt skönt nu ;P Jag tkr ändå att den blev ganska så bra ;P
Vi ska ju redovisa dem på torsdag, jag är typ redan nervös (A) hihi<3
På onsdag far vi kanske till piteå och badar med skolan men det är inte säkert att jag får det än dom skulle ha en lottning idag men jag har inte fått veta nå än, hoppas att jag får det! emma vet då redan att hon får det för att den bajsrumpan bort i piteå :(
Ikv skulle jag egentligen på fotbollsträning men då jag kmr dit äre ingen som är där då frågar jag fanny och då säger hon att vi har träning imorrn så det blev bara att fara hem igen då menmen inget att göra nå åt ;P bara lite pinsamt (A) ihelgen blire då kanske att vara med Lina och Sandra hoppas<3
Nu kände jag att det blev lite för mke text så jag avrundar här hare bra allihopa hooj!<3


Precis! let me know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0