Sådärja!

Tjoo! nu har man nästan nyss vaknat har sovit piss dåligt inatt kunde inte somna förrän halv tre och jag vart väkt av emelie kl 10! så jag kmr inte vara på bra humör idag :S
Kvällen då jag var med sandra (alltså i måndagskväll) var kanon vi for och hyrde film 8 mile! den är as bra enligt mig, men sandra tyckte också att den var bra, vi åt också ben&jerrys och spelade lite TV-spel (A) haha jag vet att vi är töntiga men de gillas! ;D
Ikv far jag ju till malå så kmr inte bli mke bloggande för min del men lina elr sandra får väl uppdatera min blogg lite då och då ;P


Har ni inte sett denna film är det dags att göra det! ;D


Rapp 4life ;P


också var ju ben&jerrys på¨det också! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0