Fan va ja saknar dig!<3

Jag stod där vid din kista visste inte vad jag skulle säga, stod bara tyst och med dröjande steg gick min väg så mke outtalat så många frågot sorgen har blivit en kamp mot livet i mitt hjärt som inte vill släppa.

Du var en väldigt stark tjej, du kom ihåg alla du glömde aldrig ngn.
Jag saknar dina kramar, din närhet, du fanns alltid där då man behövde dig. Jag kmr alltid bära dig nära mitt hjärta och aldrig låta dig lämna. Det är skönt att du slipper din eviga smärta, du var tvungen att bli vuxen då du var 10 du klarade av 6 år till innan du gav upp, gud vad jag saknar dig<3
Ett ljus kmr brinna för dig dag som natt. För mig var du den mest underbaraste vännen man kunde ha, men nu är du borta. Vila i frid, nu slipper du kämpa för att hålla dig vid liv och din familj, du kämpade länge och väl, och du kmr vara evigt saknad<3

Vem ska nu hjälpa mig när jag mår som sämst? Hur ska jag orka fortsätta leva utan dig? jag gråter varje dag, men jag vet att det inte hjälper för att få dig tillbaka och det gör så ont!<3 Saknaden av dig kmr aldrig att försvinna<3 Jag kmr aldrig glömma minnena med dig och vill aldrig glömma dom heller<3 Jag vill bara ha dig här nära och känna att du aldrig lämnar mig<3

Det är så svårt att släppa taget om dig jag vill ha dig nu hos mig, jag kan bara inte fatta att du är död... du betydde så mke för mig<3


Linn Ängström du är enormt saknad! jag önskar att du vore här nu, du har alltid funnits där för mig, jag har känt dig sen jag var liten.. kan inte fatta att du inte kmr finnas här hos mig nu...
Du kom till denna jord 1993 - 02 - 10 och försvann från denna jord 2010 - 27 - 02 , det går inte att sakna en person mer än vad jag saknar dig! vänta på mig... jag kmr snart<3!

'




Linn Ängström då hon var liten<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0