Tisdag!

Hellu, idag slutade vi kl halv 12 de va ganska soft! vi hade bara engelska elr vi delade engelskan så vi hade lite svenska också ;P
Imorrn blire då att fara till piteå och bada med skolan!! :D jippi! de kmr bli as kul!! :D :D då får man ha sin nya bikini också! ;P
Ikv blire då träning kanske både innebandy och fotboll, fotboll kl 6-7 och innebandy kl halv 8-9 det hänger på mina päron ifall jag får fara elr inte ;P hoppas jag får fara, annars blire bara fotboll ;P
Ihelgen blire å vara med lina och sandra  de ska bli ganska så soooft!! :D har inte träffat dom på jättelänge! so here we come! ;D
Som ni kanske märk hade ja inte så mke att säga så jag avrundar här hare bra hooj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0