Torsdag!

Tjoo! nu är man hemma från skolan! yej! ;D nämen det har faktiskt inte varit så jobbigt på skolan det har faktiskt varit ganska chill, först fotboll i tre timmar sen svenska i tre timmar ( låter ganska hemskt jag vet! men jag gjorde ändå inget på svenskan så) det var jävligt chill! ;P jag, ange och burvall satt i ett grupprum och chilla! på tal om burvall så har han kommit tbx till skolan och han har gjort sin operation! och dom hittade inget fel påre så hoppas han blir bra! han hoppar på kryckor nu men enligt han så ska han få ta bort dom på lördag ;P

ikv blire träning , fotboll på KANAL!!! :O det sämsta stället där man kan ha fotboll! den salen är så liten men vi kan ju inte vara på bolltältet nu så :(
Aja nu ska jag dra måste göra klart en sak till matten imorrn så vi syns hare bra hooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0