Förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering! har haft ganska så mke att göra ihelgen jag har varit med en massa och grillat och badat till och med! i älven (brr va kallt de va :S) sen i hampen de va mindre kallt faktiskt men jag vart i buren i vattnet :( :( inte kul, av jacob, henrik och jonte :( men sen bada ja inge mer, för då vart de kallt ;P
Sen idag hade vi match mot morön 95 och vi vann med 5-0!! :D Frida J gjorde nästan en hatrick igen! men hon är ju sjukt bra på fotboll så de är ju inge konstigt ;P haha
Nej nu måste jag skynda mig lite ska fara till rampen, men felicia, Jacob osv, så lämnar er med lite bilder ;P
Felicia i sandbacken


Jacob, Henrik och Jonte


PosarN?


Felicia<3


Våran brasa! ;D


Galning!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0