Söndag!

Som sagt så spenderades gårkvällen med ebba, vi hade grymt kul! var faktiskt jätte längesen jag träffade henne så de var väldigt kul! ;D
de började med att vi for till coop och köpte lite godis sen for vi till ebba och pratade lite osv, vi for ut på hennes tak också grymt mysigt att sitta däruppe och bara få vara ifred och tänka för en gångs skull! det skulle jag ha behövt ;P
Sen efter lite tjat från min sida så gick vi ner och käkade glass, elr rättare sagt jag käkade glass ebba tittade på typ ;P haha men det var en grymt rolig kväll iaf och det måste göras om! :D
PUSS<3

Bilder från kvällen kmr HÄR!




Butterflies<3

Urax fick inte följa med ut på taket ;P



Kommentarer
Postat av: ebba

Det var superduperkul!! :D

2010-05-17 @ 14:40:12
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0