When I say I want you, then I really mean it!

Skolan har rullat på i ett riktigt ovanligt långsamt sätt.. först hade vi näringslära i 3 timmar sen hade vi medicinsk grundkurs i 3 timmar till :S och dom har gått ovanligt långsamt framåt :S
Dessutom sere ut som att de inte blir ngn träning i veckan på grund av att jag är så förkyld (igen) jag kmr aldrig bli frisk :( Nu äre att kurera förkylningen så gått de går, och bara ha varma kläder så jag blir frisk ngn gång! börja bli ganska less nu :S
Haha jag känner att ni kmr älska mig nu ;P eeelllr? ;P

Kommentarer
Postat av: okänd... eller?

en dag väldigt snart kommer jag för bi ditt hus och......mördar dej eller så kan jag hälla sirap i ditt hår du får välja!

2010-05-07 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0