this is to much

Hemma nu, efter skolan käkade jag på skolan då de var hamburgare, sen väntade jag på att mamma skulle komma till skolan och hämta mig sen for vi till solbacken var och köpte nässpray som verklige behövs för min del. Sen blev det att hämta Emelie från skolan sen hem. Så de har varit en ganska lugn dag, vi hade inte lärare på lektionen heller så tror ni att många jobbade?? svar nej, vissa jobbade inte ett skit dom satt och spelade ist. Det dåliga är ju att dom får bra betyg för att dom bara glider med.. de gör mig så sur!

See ya!


Riktigt jävla söt tjej<3 som är helt underbar och älskad av lilla mig :]<3

Kommentarer
Postat av: matildac

men lillgumman:$

jag saknar dig! men vi ses ju till veckan<3

2010-10-22 @ 19:37:57
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0