You tried to apoligize

nu sitter jag på skolan och försöker skriva ett enskilt repotage som hajken vi var ute på då skulle gå mineral leden, men har fastnat på en fråga jag inte fattar (A)
Igår så var jag helt död efter träningen, den gick faktiskt ganska bra för en gångs skull (A) men vi hade haft pulsspinning på morgonen men skolan, sen hade vi intensiv träning på kvällen, tror man inte att man är död då?! :O joo en aning, men sen då jag kom hem så duschade jag sen satte jag mig framför tv:n och så American pie the naked mile! ;D den var faktiskt grymt bra! var juss och pass att man orkade hålla ögonen öppna ;P var så himla trött efter de alltså (A)
Nej nu ska jag ta och börja jobba igen ;D

See ya!


Vi want you!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0