I can't take this anymore

Hade riktigt dålig uppdatering igår kände jag men hade ju nationella i Svenska B och det gick väl sådär, var klar vi 1 ungefär sen for jag in till stan och mötte upp Lina och Sandra, vi gick till ainas och köpte glass och satt och pratade osv, sen gick vi in mot stan och strosade runt lite sen tog jag kvart i 3 bussen till Viktor :]
Vi hade ju som sagt en månad igår, det var riktigt mysigt, lagade mat, pratade osv :] kan fortfarande inte fatta att det redan har gått en månad :] <3
Sen tog jag nio bussen hem, orkade inte se sista perioden av hockeyn, det gick ju inge vidare för dom så då var det inte värt att se, så gick i stort sett och la mig direkt :]
Tumblr_ljo4brhyc91qcfbnfo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0