I love my lufe just the way it is!

Igår var jag ju med Felicia på bio och vi åt på stan. Jag åkte ner med Emelie till stan sen gick jag och lämnade igen filmen som jag Lina och Sandra hade sett sen gick vi in mot stan och satte oss på Subway och åt middag, riktigt gott var det! Sen strosade vi runt lite på stan, provade solglasögon och skor, mest klackeskor, men jag kan inte gå i så höga som Felle kunde så det blev inge av ;) Sen så gick vi och hämtade ut våra biljetter, men då var det typ över 2 timmar kvar innan den skulle börja så vi gick och satte och på Wayne's (?) där vi köpte4 var sin is te och satt och pratade och en massa :] hade spklart med mig kameran så dom bilderna kommer snart då jag har lagt in dom! :D
Men tack för en riktigt rolig kväll Felle! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0