I will still love you tomorrow

Vi har nu gjort klart övningen för nationella, det gick väl helt okej, men blev lite osäker på om jag skrev rätt :S hoppas på att jag har gjort det, men eftersom Elin är sjuk så kan jag inte fråga henne om jag skrev rätt eller inte ;P
Vi har varit och ätit lunch nu, spagetti och köttfärssås stod på menyn, var riktigt hungrig så det såg ut som att jag aldrig fått någon mat.. så mycket åt jag :] nu på eftermiddan så ska vi typ bara få ett papper att läsa sen få vi sluta om vi vill, eller så får vi ta hem och läsa det istället men känns bättre om man läser det på skolan då får man det gjort i alla fall :]
Undra vart hon blev född?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0