It's the best for both of us

Skolan gick som den gick, for tidigare till skolan för att räkna matte och det gick segare än vanligt kunde inte andas heller för att jag är så förkyld.. Sen hade vi då Engelska np muntligt det gick ändå helt okej tycker jag :] Sen blev det inte att jag träffade Lina och sandra för dom tyckte att det var för dåligt väder (fråga mig inte hur dom kunde tycka de??) sen hade dom också en läxa att göra så det fick bli en annan gång ;)
Nu ska jag snart iväg på mötet med fotbollen om nya dressar, skulle egentligen cykla med Felle men nu när hon fick reda på att dmo hade regeistrera in hennes moppe så blev hon för lat så då ska hon typ köra moppe men jag ger mig inte! hon ska cykla med mig punkt slut! :D
Tumblr_lglakixf7b1qba2too1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0