look at this

Förlåt för dålig uppdatering men har verkligen haft en jobbig dag idag.. for itne på fotbollen på morgonen för att jag skulle fixa APU:n jag ringde dit, fick inget svar så jag for dit istället, jag fick APU där =D det ända smo var bra idag, okej nu låter jag jätte emo men, tog 20 i 10 bussen till skolan hade matte som verkligen gick bajs för jag fattade ingenting sen fick jag stressa för att hinna till träningen, skulle köra moppe men då kunde felles brorsa köra men jag hade ingen hämtning så jag ringde David men fick inget svar, då plingade han på dörren och sa att jag skulle åka med nu, ringde till felle och sa att jag åkte med David, tog mig juss och pass hem, vi trängde ihop oss 4 stycken i baksätet på hööks bil, och träningen gick inge bra alls!.. det märks att jag inte har tränat på ett tag =] men det kommer väl hoppas jag :]
Tumblr_ljlgnaqpti1qflslso1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0