would you hold it against me?

Idag kommer vi fara hem från malå, känns ändå rätt så skönt att få komma hem och sova i sin egen säng =D har inte sovit så bra inatt, mamma snarkade som ett tok, pappa snarkade också och Emelie hade också nå konstiga ljud för sig.. tur att man har en normal familj där man inte kan sova tillsammans (A) men lyckades somna tillslut i alla fall till kl 6 då jag vakna av mammas snarkningar men lyckades somna om igen, kom däremot sist ut ur husvagnen och kom ut sist till backen, dom klagade på att jag sov så länge?!?! jag har väl min anledning att vara trött? det är ju som ett zoo inne i husvagnen då man ska sova ;)
Vet inte riktigt när vi far än men det blir väl snart, och då ska vi ÄNTLIGEN registrera in moppen så jag kan få börja köra igen! känns lite töntigt då alla andra i min ålder får börja köra bil men eftersom man fyller år i october så får man köra moppe hela sommaren igen.. men bättre än ingenting ;) längtar ändå ;)
haha snygg.. från förra året..

Kommentarer
Postat av: Valentina

Vill du bli dagens blogg? anmäl dig nu! http://valentinaberglund.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

Vinnaren utses ikväll! :)

2011-04-24 @ 14:43:23
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0