I will follow you until you notice me

Sov till ungefär halv 12 idag då min syster kom och väckte mig, var så skönt att få sova ut :D
Det blev tyvärr inte att jag var med Felicia igår vi insåg att det blev för sent, matchen slutade halv 10 så vi var inte hemma förrän efter 10 så då kändes de lite onödigt att vara med varann, jag var då helt slut efteråt ;P matchen slutade i alla fall 3-3 vå låg under med 3-1 först men tog igen de ;) Men dom har en spelare som heter Ebba som är så grym! man kan typ inte stoppa henne, hon dribblar bara förbi en hela tiden! ;P
Nu bär det av till min saknade älskling! :D<3
Tumblr_linshnogzk1qzze69o1_500_large
Jag känner att jag har så sjukt tråkiga bilder.. men snart kommer det nog komma några
roligare bilder! hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0