Your head is over the clouds

Har varit och spelat match i Umeå idag, var riktigt taggad på att spela! Om vi skulle vinna den matchen så skulle vi gå upp i div. 2 första period spelar vi hur bra som helst och Vicky sätter 1-0 målet då blir man ännu mer taggad :D
Men sen i andra period är det inte lika bra spel, och man känner sig slut i benen, man vill bara att boll jäveln ska in! Sen gör Lowan mål! men vi får det tyvärr bortdömt eftersom domarn tyckte tydligen att Vera knuffade bort en spelare?? sen gör dom 1-1 så nu är det inte säkert att vi går upp... Om inte vindeln kvalar sig upp så kommer vi fortsätta att spela i 3:an så dom MÅSTE vinna! annars vet jag inte vad jag gör då blir jag så sjukt besviken..
Nä men nu vet ni hur min dag har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0