I can hear a lot of hard words but I can't hear them from you

Igår blev en riktigt lyckad kväll, vi skulle först fara ut och fota i sandbacken men den har typ blivit förstörd av all ris som dom slängt ner i sanden och jag upptäckte att det var slut batteri i kameran så vi gick hem igen, for hem till Felicia hämtade hennes moppe sen for vi till ica där hon köpte en B&J (det hade jag redan hemma) och hon köpte godis, sen for vi hem, satt och pratade lite, sen tog vi kameran och gick ut och fotade fick en massa fina kort så snart kommer den nya bloggen och designen fram ska ni se! =D sen satt vi och kollade igenom alla bilder och pratade sen for hon hem vid kanske halv 12, jag gick och la mig vid halv 1 tror jag (A)
Alla bilder som togs, togs av Felicia =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0