You can't change the past

Har nu kommit hem från skolan/solbacken, efter vi hade haft NP provet gick jag till klassrummet och sov en liten stund =] Sen var det ju tacos till lunch så jag och Emma gick dit och åt och satt med hennes kusin och hans kompisar, ibland förstår jag mig inte på pitebor alltså ;) Sen satt vi och pratade med petter, Lina, Natta och Sandra sen bar det av till solbacken med moder min och syster, för att inhandla lite mat till imorgon då det är lagfest sen bar det av till skohuset där ett par converse blev inköpta som jag fick av min lilla mamma =] dock oäkta men ändå=D Sen övningskörde jag hem, det gick ändå helt okej tycker jag så nu har vi packat upp alla grejer vi köpte så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar =] hoppas ni haft en bra dag! =D
Tagen från Emmas blogg ;)

Kommentarer
Postat av: felle

sv: jo de hoppas jag fan! annars stämmer jag dom;)

2011-05-06 @ 15:30:40
URL: http://felleslife.blogg.se/
Postat av: felle

sv: jag gör de fan!

jo jag vet men de är jag medveten om i all fall :D

2011-05-06 @ 16:33:36
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0