Fan va de ska regna!..

Asså snälla, kan de aldrig sluta regna?! vart kmr allt regn ifrån?!?!? de kan bara inte regna så här mke, jag lovar matchen blir inställd ikv också för att all den här jävla regn!!!! :S
Men igår iaf så for jag och Felicia och tittade på en A-lags match, dom förlorade med typ 7-1 tror jag (A) sen på kvällen så körde jag till henne sen for vi till ica och köpte massa gott (A) sen ville hennes kompisar Fanny, Zebbe och Elin att vi skulle komma till Frasses för dom ville träffa henne, då for vi dit satt och pratade med dom ett tag sen följde vi dom ut på stan en sväng, var inne på Max också där dom skulle köpa milkshake (A) sen for vi in till stan igen och tjollra på, sen kanske vid 22:00 så for jag och Felicia hem till henne och såg på en film, elr film och film vet jag inte , hon valde Jackass twopointfive ;P haha men vi slutade se den efter ett tag och flummade med William på Facebook (A) haha kul vare :D

See ya!


Söt flicka..? ;)

Tjockis...?

Galna små flickor ;)

Kommentarer
Postat av: bunnyman

du klaga int på mitt regn!! :O

2010-08-29 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0