Friddeliten!

Förlåt för dålig uppdatering men har varit i sundsvall och lite överallt men nu hoppas jag att det blir lite bättre men det är ju sommarlov! det måste man ta vara på! ;P
 Jag har shoppat hur mke som helst känns det som.. shoppat över tusen kr på två dagar!! men just nu har jag ingen aning om vart jag har alla grejer men jag har köpt hörlurar (urbanears) elr vad det heter ;P från mediamarkt, en tröja från monkey, en ring, en stickad tröja från HM, bh från cubus tror jag (A), trosor från kappahl sen vet jag inte om det var nå mer för kan inte kolla för jag sitter på datorn hos FRida och hon pratar med joel kånäs som vi ska till på fredag ;P om jag nu får (A)
Jag måste svara på alla mina frågor också jag vet! men jag har bara aldrig haft tid på ett tag :s men dom kmr jag lovar ;)
det kmr komma nå bilder sen ;P och jag lovar Rikhard att det kmr ett inlägg om dig också snart ;)

See ya!


Kmr sakna dom två nu när dom är borta..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0