hoping i would find true love

Nu känns det som att skolan börjar snart.. känns inte okej, de har ju gått så fort :( :(
Idag vet jag inte vad jag ska göra försöker få tag på Felle men hon har väl inte vaknat än den sömntutan (A) och igår var jag ju på stan med Friddeliten också, kul var det en mjukglass och en subway macka fick jag i magen sen fick jag med mig en deo hem ;)
Igår på matchen så blev det 2-2 de tyck jag va ganska bra ändå ;D vi kämpade på bra dom ledde ett tag men sen gjorde lisa 1-1 sen fick Emma göra 2-1 på straff sen gjorde dom 2-2 på en hörna ;P menmen kul vare att spela iaf ;)
Ikv har Dam-laget match kanske ska dit och titta men de beror på om jag orkar (A) hihi

See ya!


Sweety<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0