I SPREAD MY WINGS AND LEARN HOW TO FLY

Nu har jag nyss ätit nudlar och nu sitter jag här, igår så var jag på stan men Felle hon köpte ett par röd/rosa blommor till sin mamma, ganska gulligt tkr jag :] sen på kvällen spelade jag match med dam-laget det gick väl ganska bra, den slutade 1-1 men jag har sjukt ont i kroppen vill jag lova för nu har jag:
Mån: Träning
Tis: Match
Ons: Match
Tors: Träning
Fre: LEDIG
Lör: Dömma matcher på Myckle cupen
Sön: Samma som lördag
.
Så jag känner att jag kmr ha ganska så ont i kroppen efter den här veckan :S men de är sånt man får ta, sen börjar ju skolan på tisdag.. kände inte taggen på de :S
Sen ikv ska jag kanske vara med Frida, Jesper och Joel de hänger på om Joel är i stan

See ya!


I brist på bilder..


Kommentarer
Postat av: Emelie

du spelade inte så mkt på våran match så säg inte så mkt! ;) du vet att jag gillar dej ändå :)

2010-08-20 @ 16:44:48
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0