Lördag!

Igår var en mycket trevlig kväll med Alias som jag spelade för första gången, de var grymt kul, vi såg en film som jag inte kmr på vad heter just nu men den var bara äcklig och den var inte bra heller :( men vi satt och pratade, skrattade och hade kul, sen när Johannes kom så gjorde vi 500 saker man skulle göra men vi kortade ner det till 10 (A) men vi hann inte göra de, så de MÅSTE vi göra nästa gång!
Då vi skulle hem så hittade inte Lina sin nyckel hon hade ingen aning om vart hon hade hett den så jag skjutsade henne på min cykel, så snäll som jag är :] sen hämtade mina päron en grymt onykter Emelie på olles, sen hämtade dom mig och vi skjutsade hem Lina :D En kväll som måste göras om! :D tyvärr så tog jag inga bilder :(
Ikv blire att vara med Felicia, vad vi ska göra vet jag inte men vi hittar alltid på ngt! :D jag lovar hon kmr vilja ha en tjockis kväll som vanligt ;)

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0