Regn, Regn och åter igen REGN!

Åhh vad jag är less på allt regn är blöt som vatten!! man skulle kunna vrida ut mig med vatten (A)
Ikv har vi match mot Bureå i det här härliga vädret, nej fy fan.. men får hoppas det går bra och att jag tar mig levande därifrån (en tjej som typ vill döda mig på plan (A) ) men vi har Boman som domare, han går i min klass så han får hålla lite koll på henne ;P haha , om han dömer dåligt då smäll de vill jag lova ;) haha nä men han är nog bra ;P
Idag skulle vi ha ngn aktivitet till kl två de var faktiskt ganska kul även om vi kom sist, men vi har ju inte så bra sammarbete i klassen men kul har vi! ;D

See ya!


Vart tog sommaren vägen?? :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

det lät ju bra det ;)

2010-08-25 @ 16:16:39
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0