Svaren!

Postat av: Lina
Fråga: Vilken grej är den viktigaste grejen på sommaren för dig? Alltså tex aktivitet.

Svar: Det som jag tkr är viktigast är att vara med kompisar och njuta av sommarlovet och ta vara på tiden man har och göra det man vill göra.
Postat av: Anonym
Fråga: 1. Har du några planer för resten av sommaren ?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Om du fick en önskan vad skulle du då önska dig ?

Svar: 1, jag har gjort nästan allt jag har velat göra under sommaren, så jag har väl inte så många planer kvar.
2, Linnéa, Lina, Simon, Kenza, lopin, Felicia, Fridas, bomans, Sandras, jons, MC, Palle,
3, haha det var en svår fråga som jag inte kan svara på (A)
Postat av: emma
Fråga: Bio vs hemmakväll?
mössa vs hatt? 
fotboll vs hockey?
sommar vs vinter?

Varför väljer du just de ;)

favorit film?
Vad lyssnar du helst på?

Svar: bio
Mössa
Fotboll
Sommar
Bio väljer jag för att de är mysigare och större bild osv
Mössa för att det är finare än hatt
fotboll för att jag spelar fotboll
Sommar för att det är varmare och man kan bada
just nu har jag ingen favorit film
Det beror på vad man är på för humör ;P
Tack för alla frågor hoppas ni blir nöjda med svaren ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0