Al I need is you

Har nu kommit hem från stan med Frida, Lovisa gick med oss ett tag också, slutade ju som sagt halv 12 idag, tog kvart i 1 bussen till stan för att möta upp Frida som hade prov, trodde det skulle ta kortare tid men de gjorde de inte så fick vänta i stan i 1 timme och 15 min så en aningens sega var dom allt ;P sen gick vi och strosa omkring på stan ett tag sen skulle Lovisa iväg till sin kille så jag och Frida drog hem till henne satt där och små pratade lite, sen tog jag kvart över 4 bussen hem så nu sitter jag här och snart bär det av till lilla Fridis igen :] vi ska se idol och äta lite gott :] det kommer bli super mysigt tror jag :D
Hoppas ni får ha en bra fredag kväll allihopa för det vet jag att jag får i alla fall :]
Jag vet att vi är söta :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0