all I can say is thanks!

Ja nu har ju Majsan fått gästbloggat lite ;) men var däremot tvungen att säga att jag är liten som inte gillas ;) de kallas payback majsan payback.. Nej men en sak var sant i alla fall, jag måste börja göra mål, men jag tror inte alla kommer bli så glada som på bilden som majsan la in men glad kommer jag att bli i alla fall :]
De blev lite trist nu när hon for men jag får väl ta bort sminket sätta på mig pyjamas och krypa ner i sängen samtidigt som man kan se på TV så hare bra gott folk! ;)
Här har vi den elaka lilla flickan ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Inte så elak och jag är faktiskt STOR! ;) :D

Du kommer få igen för dessa bilder en vacker dag ska du se! ;)

2010-11-27 @ 23:30:46
Postat av: Emelie

jo, verkligen :P

2010-11-28 @ 11:29:43
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0