All I needed from the darkness was the shine from your smile

Nu är jag klar, går kvällen blev bättre än bra men det blir det alltid med dom flickorna, vi for på frasses och åt sen satt vi där och pratade till kl 9 innan vi tog modet till oss och cyklade tillbaka till myckle i kylan.. då vi väl hade kommit fram till Lina så bakade vi kladdkaka såg på paradise hotel, var inne på omegle och pratade med folk, sen gick vi och la oss kring halv 2 var uppe och pratade till halv 4 :] vi vaknade kring halv 12 för dom skulle fara och gymma och jag skulle hem :] men for på stan ist med mamma och pappa och tittade på lite vinterkläder :] hoppas jag får något av de :] sen hittade jag även en julklapp till mig älskade syster<3 hoppas hon blir nöjd med den men kommer att köpa en till så :]
Ikväll är det fotbollsträning det gillas verkligen! fast de ända dom är dåligt är att det är inne på Brännan :]
Bilderna är tagna med Linas webb cam, dom är även tagna från Linas blogg :]
Älskar er mina små älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0