Bad father gets bad son!

Dagen har väl gått rätt så bra tycker jag, förutom lunchen då.. Började med att jag smsade med Sandra och frågade när dom hade lunch och de hade dom då vid halv 11 så då skulle jag ta lunch kl 11 så då frågade jag Sandra om de gick bra= inget svar, ringde henne flera gånger= inget svar, ringde till Linnéa som var hemma och var sjuk fick jag veta då, men då tänker jag äh men jag går till kaplan och väntar istället så då står jag på Kaplan och försöker få tag på Sandra men fortfarande inget svar ringde även Frida Karlsson= inget svar, nu var jag inte på bra humör!
Sen fick jag ett sms av Sandra, som de står såhär: Ojj, jag hade inte med mig mobilen, vi har redan ätit och vi ska fara till Balder nu. Jaha tänker jag vad ska jag göra nu? så jag ringer henne och den här gången svarar hon, och hoppas på att de ska lösas på något sätt, men vid den där tiden så hade jag mindre än en halvtimme på mig innan jag skulle börja så jag skulle inte hinna äta och jag hade inga pengar med mig heller så jag åt ingen lunch idag på grund av de, tror ni jag var hungrig när jag kom hem?? OJA!!! :O
Men jag ska äta med dom resten av veckan istället.
Tumblr_lcjv5exiqr1qe0ql3o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0