bara tråkigt.

Personlighet
Vad heter du? Julia
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Robin om jag var en pojke :]
Vart bor du? Medle
Hur lång är du? 1,57 och en halv :]
Ögonfärg? grön, blå
Hårfärg? Brunt

Pratar du fortfarande med
Den som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Ingen aning vem det var
Den som fick dig gråta sist? Det gör jag
Den du klappa till senast? Ja

Strula på fester? ingen kommentar :]
Snacka i mobilen flera timmar om dan? håller inte koll på de

Kläder
Vad använder du just nu för jacka? Vinterjacka
Vad använder du just nu för skor? sköna vinterskor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Inget annat än de jag har på mig nu :]
Vad har du för skostorlek? 36-37

Senaste personen som
Du pratade med? Pär
Du skickade sms till? Pär
Du gick på bio med? Var ett tag sen jag var på bio så kom inte ihåg de
Du gick på stan med? Sandra
Du kramade? Var många på samma gång :]
Såg dig gråta? Lina
Skällde på dig? Mamma:]
Du sov med? Lina och Sandra :]
Ringde till dig? Mamma :*
Du ringde till? Elias

Vilken
Tidning läser du? Haha finns nog ingen tidning som jag läser :]
Buss åker du oftast? Morgon och hem från skolan.
Frisyr du har nu? Ny duschad så alltså slick mot skallen :]
Dag du fyller år? 17 october
Sak du stal? Stjäl inte :]
Mat du åt? Vofflor :]<3

Tagen från http://lopin.blogg.se/
Och nej jag känner inte han, diggar bara hans blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0