Happy ever after!

Den här dagen har faktiskt varit helt okej! tiden har gått fort, har alltid haft något att göra, de har varit rätt så kul helt enkelt ;) Elin kom till Team Sportia idag för att höra hur det hade gått osv, då berättade hon att hon hade träffat Emelie på skolan och hade då kopplat mig som henne då hade hon sagt '' nej men hej! vad gör du här?'' Emelie '' eehh, jag har just haft engelska??'' Elin '' Jaha, men hur går det på praoen då?'' Emelie '' Asså de är nog min syster du menar, de är hon som ha APU inte jag'' Elin '' Åh, de har du rätt i, förlåt''
Jaa så kan de gå, men jag och Emelie är ju inte ens lite lika så de var lite kul tyckte jag :]
<< jag >> Emelie= INTE lika :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0