I pushed my self to the end

ÅÅååh vad jag hatar snö... Slutade när vi var klara med utvärderingen blev klar ganska snabbt, tänkte ta kvart över två bussen till stan för att sen ta 3 bussen hem, men orkade inte så väntade till kvart i 3 tänkte ''äh va fan jag hinner med bussen hem i alla fall'' så dum som jag är så äre ju inte så lätt för bussarna att ta sig fram så visst missade jag 3 bussen hem så fick ta kvart över 4 bussen hem i alla fall.. fick stå ute och frysa tårna av mig :S men sen kom pite och Emmeli så stod och pratade med dom tills bussen kom så nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara chillar tills träningen ska börja (A)
Me like! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0