I wish that I can tell you thoose three words I wanted to say for I very long time but never had a chance to do

Sitter nu på skolan med Emma, börjar om typ 5 min och de är bara jag och hon här än så länge, börjar typ undra om vi är lediga eller nå?? Nu kom även Ange, så kanske det kommer fler innan lärarn kommer ;P
Känns som att jag inte kan andas idag, är så sjukt förkyld.. men tänker då inte vara hemma bara för att jag är förkyld och jag tänker då inte sluta träna heller . även om jag vet att jag kanske borde göra det för att bli frisk, men då blir de ju så sjuuukt drygt att bara sitta hemma och inte göra något alls..
Nu kom wille också :]

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jomen, kom igen då, du har ingen chans ;)

2010-11-12 @ 14:08:00
URL: http://emeliiegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0