I'm so happy i'm so glad that I've got you as one of my bestes friends!

Taggar som satan till ikväll som kommer spenderas med mina två älsklingar! Lina och Sandra, vi ska vara hos Sandra och baka osv, vi hade tänkt vara ute och åka i backen (typ pulka eller madrass) men de vart inge av, de är ju så kallt ute, och är redan så förkyld som man kan bli, så försöker bli frisk nu! :] de hoppas jag på att jag blir.
Vi ska väl även se på någon film också antar jag? Bara jag får vara med dom och få träffa dom (var ett tag sen nu) så är jag glad! :]
Älskar er tjejer! you make my days!


My lovley ladies!<3

Kommentarer
Postat av: felle

jepp de är den.

men jag tycket den var nice så jag snodde den:]

2010-11-26 @ 18:12:49
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0